مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 18:352023-10-22بين الملل

آمریکا : حمله زمینی اسراییل به غزه بسیار دشوار خواهد بود


وزیر دفاع آمریکا با بیان اینکه در صورت حمله زمینی اسراییل به نوار غزه ممکن است ماه ها جنگ طول بکشد، تاکید کرد: تصور می کنم که شما شاهد مبارزه ای خواهید بود که با تعداد زیادی بمب های دست ساز، - وزیر دفاع آمریکا با بیان اینکه در صورت حمله زمینی اسراییل به نوار غزه ممکن است ماه ها جنگ طول بکشد، تاکید کرد: تصور می کنم که شما شاهد مبارزه ای خواهید بود که با تعداد زیادی بمب های دست ساز، تله های انفجاری زیاد و فقط یک فعالیت واقعاً کوبنده مشخص می شود.

وزیر دفاع آمریکا با توصیف آمادگی حماس برای حمله زمینی رژیم صهیونیستی به نوار غزه و تجربه خود در نبرد با داعش، تاکید کرد: این حمله به دلیل شبکه زیرزمینی تونل هایی که حماس در طول زمان ساخته است، ممکن است بسیار دشوارتر باشد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، لوید آستین روز یکشنبه در گفت وگو با شبکه ای بی سی نیوز آمریکا به تحولات منطقه و تجربه خود در جنگ با داعش در موصل عراق اشاره و اضافه کرد: پیش از هرچیز باید بگویم که جنگ شهری برای اسراییلی ها به دلیل تونل های حماس و این واقعیت که آنها زمان زیادی برای آماده شدن برای جنگ داشته اند، دشوارتر خواهد بود.

  وزیر دفاع آمریکا با بیان اینکه در صورت حمله زمینی اسراییل به نوار غزه، ممکن است ماه ها جنگ طول بکشد، تاکید کرد: تصور می کنم که شما شاهد مبارزه ای خواهید بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا : حمله زمینی اسراییل به غزه بسیار دشوار خواهد بود

آمریکا : حمله زمینی اسراییل به غزه بسیار دشوار خواهد بود