مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 08:302023-09-23بين الملل

کارشناس نظامی: ارتش سوریه به حملات رژیم صهیونیستی پاسخ می دهد


در اقدامی که ناظران آن را «خطرناک و بی سابقه» توصیف کردند، ارتش رژیم صهیونیستی روز پنج شنبه به حملات به دو ساختمان متعلق به ارتش سوریه در منطقه عین التینه در بلندی های جولان در جنوب غربی سوریه اذعان کردند.

- در اقدامی که ناظران آن را خطرناک و بی سابقه توصیف کردند، ارتش رژیم صهیونیستی روز پنج شنبه به حملات به دو ساختمان متعلق به ارتش سوریه در منطقه عین التینه در بلندی های جولان در جنوب غربی سوریه اذعان کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اسپوتنیک، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرد: اخیراً تانک های ارتش اسراییل دو ساختمان موقت مورد استفاده ارتش سوریه را در بلندی های جولان هدف قرار دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی بهانه نقض توافقنامه سال 1974 بین صهیونیست ها و سوریه را برای توجیه این تجاوز در منطقه عین التینه پیش کشید و مدعی شده که ایجاد این ساختمان ها نقض توافقنامه جدایی بین نیروهای رژیم صهیونیستی و سوریه در سال 1974 است.

در این بیانیه بی اساس ادعا شده است: ارتش اسراییل، سوریه را مسؤول هر اتفاقی می داند که در بلندی های جولان رخ می دهد و اجازه نمی دهد که توافقنامه خلع سلاح را نقض کند! دو کارشناس در این باره توضیح دادند که حمله مستقیم رژیم صهیونیستی که برای اولین بار پس از مدت ها اعلام شد، چندین هدف داشت، به ویژه برای منحرف کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس نظامی: ارتش سوریه به حملات رژیم صهیونیستی پاسخ می دهد

کارشناس نظامی: ارتش سوریه به حملات رژیم صهیونیستی پاسخ می دهد