مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 16:452023-10-07سياسي

یکی برای این 300 دانش آموز و کودک سی سختی دلسوزی کند!


مدیر کانون پرورش فکری دنا می گوید این مرکز تاکنون مقامهای بین المللی ،ملی، استانی و شهرستانی را توانسته دریافت کند ولی متاسفانه هیچ گونه رسیدگی صورت نمی گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، مرکز پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دنا در سایه بی مهری مسئولان استانی و شهرستانی به سر می برد.

صولت صیادی مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان شهرستان دنا در گفت و گو با فارس گفت: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان درسال 1383 افتتاح شد، این مکان فرهنگی هنری تنها کتابخانه کودک ونوجوان شهرستان دناست که در آن فعالیتهایی در قالبهای فرهنگی و هنری، ادبی برای کودکان ونوجوانان برگزار می شود.

صیادی اظهار داشت: در این مرکز بیش از 10 هزار جلد کتاب برای مخاطبین کودک و نوجوان به ثبت رسیده و همه روزه در اختیار اعضا قرار می گیرد.

وی گفت: این مرکز تاکنون مقامهای بین المللی ،ملی، استانی و شهرستانی را توانسته دریافت کند ولی متاسفانه هیچ گونه رسیدگی صورت نمی گیرد.

صیادی افزود: این  کانون در انتهای کوهپایه و بن بست است، خیابان این مرکز  نیاز به تعمیر و بازسازی اساسی وآسفالت دارد چرا که در تابستان گرد و خاک آن و در زمستان نیز گل و لای باعث آزار واذیت نونهالان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی برای این 300 دانش آموز و کودک سی سختی دلسوزی کند!

یکی برای این 300 دانش آموز و کودک سی سختی دلسوزی کند!