مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 09:352023-10-14بين الملل

حماس اسراییل را به تله می کشد؟ اسراییل در غزه به دام می افتد؟


به نظر می رسد حماس می خواهد سربازان اسراییل را به باتلاق بکشاند همانطور که حزب الله در جنوب لبنان کار مشابهی را از سال 1985 تا 2000 میلادی انجام داد.

- به نظر می رسد حماس می خواهد سربازان اسراییل را به باتلاق بکشاند همانطور که حزب الله در جنوب لبنان کار مشابهی را از سال 1985 تا 2000 میلادی انجام داد.

اسراییلی ها پس از سال ها نبرد با حزب الله لبنان عقب نشینی تحقیرآمیزی از جنوب آن کشور داشتند و حزب الله قدرتمند و تهدیدآمیز را در مرز شمالی خود رها کردند.

آر دیوید هاردن؛ مدیر سابق ماموریت آژانس توسعه بین المللی ایالات متحده (USAID) در کرانه باختری و غزه و دستیار سابق اداره دموکراسی، جنگ و کمک بشردوستانه آن نهاد و هم چنین مشاور ارشد سابق فرستاده ویژه باراک اوباما رییس جمهور اسبق امریکا برای صلح خاورمیانه بوده است.

     به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرارو به نقل از نیویورک تایمز، چهار روز پس از حمله حماس به نظر می رسد که اسراییل آماده است دستور حمله زمینی تمام عیار به نوار غزه را صادر کند.

  با بیش از 1000 کشته در اسراییل و 2600 زخمی در جریان مرگبارترین تهاجم به خاک اسراییل در تاریخ خود دولت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر تحت فشار زیادی برای اعزام نیروهای خود به این منطقه قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس اسراییل را به تله می کشد؟ اسراییل در غزه به دام می افتد؟

حماس اسراییل را به تله می کشد؟ اسراییل در غزه به دام می افتد؟