مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 08:372023-10-22اقتصادي

اجرای بیش از 380 پروژه آب و خاک در استان سمنان


مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از اجرای بیش از 380 پروژه آب و خاک از محل اعتبارات ملی و استانی در سال 1401 در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حسین شاهینی، مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اقدامات و عملکرد مدیریت آب و خاک استان سمنان از حل اعتبارات سال 1401 اظهار کرد: اجرای 384 پروژه آب و خاک از محل اعتبارات ملی و استانی از اقدامات این مدیریت بوده است.

وی با اشاره به تهیه و تکمیل اطلاعات مکانی و توصیفی پروژه های آب و خاک استان سمنان در محیط GIS گفت: این مهم در سطح بیش از 2 هزار و 200 پروژه اجرایی شده است.

مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به اقدامات این سازمان در زمینه مدیریت مصرف آب در بخش کشاورزی افزود: در راستای سند سازگاری با کم آبی تاکنون با اجرای پروژه های فنی و زیربنایی در این استان به میزان 54/19 میلیون مترمکعب مدیریت مصرف آب صورت گرفته است.

شاهینی با بیان اینکه اعتبارات به صورت طرح های امور فنی و زیربنایی در سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، ادامه داد: اعتبارات به صورت استانی طرح های امور فنی و زیربنایی در سال 1402 به میزان 32 درصد افزایش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 380 پروژه آب و خاک در استان سمنان

اجرای بیش از 380 پروژه آب و خاک در استان سمنان