مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 10:152023-10-04سياسي

عالمان وارثان انبیای الهی هستند


امام جمعه بهشهر با تاکید بر اینکه باید شخصیت آیت الله کوهستانی این عالم وارسته معرفی شود، گفت: عالمان وارثان انبیای الهی هستند و باید در شناساندن آنان به جامعه تلاش کرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، حجت الاسلام سیدعربعلی جباری امام جمعه بهشهر صبح امروز در کنگره ملی آیت الله کوهستانی در سالن همایش دانشگاه علم و فناوری مازندران در بهشهر اظهار کرد: جلسه فاخری برای شناساندن شخصیت آیت الله کوهستانی است که باید در شناساندن این عالم ربانی تلاش شود.

وی با بیان اینکه پیش کنگره این عالم ربانی در مشهد برگزار شد، گفت: پس از 5 دهه همایشی برای بیان پارسایی این بزرگوار منشا خیر و برکات است و باید از زهد و تقوای این عالم در دستور کار باشند.

امام جمعه بهشهر افزود: تجلیل و تقدیر از علمای منطقه مهمترین وظیفه ماست و با توجه به اینکه این عالم ربانی همواره تاکید بر گمنامی داشتند، این همایش سالیان سال برگزار شد و امروز با قوت برگزار شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، این کنگره با حضور آیت الله لاریجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام،  آیت الله محمدباقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران،  حسینی پور استاندار مازندران،  فرماندار بهشهر ، شریعتی نماینده مردم بهشهر،  نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی، علما و روحانیت و مردم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عالمان وارثان انبیای الهی هستند

عالمان وارثان انبیای الهی هستند