مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 09:002023-09-25دانش

اسپن هایسیس چه توانایی هایی دارد؟


انجمن دانش آموختگان دانشگاه صنعتی قم با همکاری انجمن فیزیک دانشگاه الزهرا (س)، دوره آموزشش مقدماتی «نرم افزار ASPEN HYSYS» را برگزار می کند.

- انجمن دانش آموختگان دانشگاه صنعتی قم با همکاری انجمن فیزیک دانشگاه الزهرا (س)، دوره آموزشش مقدماتی نرم افزار ASPEN HYSYS را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این دوره 10 از الی 26 مهر ماه ساعت 18 تا 20، با تدریس دکتر مصطفی جعفری ـ پژوهشگر و مهندس فرآیند و مدرس دوره های تخصصی اسپن هایسیس مقدماتی و پیشرفته، برگزار می شود.

نرم افزار اسپن هایسیس یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای شبیه سازی در رشته های مهندسی به شمار می آید که بیشتر در رشته های مهندسی شیمی و پتروشیمی کاربرد دارد اما در رشته ای همچون مکانیک نیز می تواند کاربرد داشته باشد.

تقریبا تمامی شرکت های پتروشیمی و وابسته به آن ها در ایران از این نرم افزار و همچنین Aspen برای انجام پروژه های خود استفاده می کنند.

آشنایی با محیط Aspen Hysys محیط پایه، محیط شبیه سازی ، شروع به کار در محیط پایه و معرفی معادلات ترمودینامیکی ، نحوه نصب جریان مواد، جریان انرژی، تجهیزات تغییر فشار، جداکننده های دو فازی و مخلوط کننده ، آشنایی با ابزارهای کنترلی و آنالیز حساسیت Case Study ، آشنایی با شبیه سازی تجهیزات انتقال حرارت ، آشنایی با شبیه سازی انواع واکنش های ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسپن هایسیس چه توانایی هایی دارد؟

اسپن هایسیس چه توانایی هایی دارد؟