مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 13:102023-10-05بين الملل

بازدید وزیر دفاع روسیه از یک مرکز آموزش نظامی در جنوب کشور


وزیر دفاع روسیه در بازدید از یک مرکز آموزشی در جنوب این کشور با سربازان و داوطلبان در حال انجام وظایف مختلف از جمله تمرین هواپیمای بدون سرنشین شامل انهدام اهداف ساختگی دشمن از نزدیک گفتگو کرد.

- وزیر دفاع روسیه در بازدید از یک مرکز آموزشی در جنوب این کشور با سربازان و داوطلبان در حال انجام وظایف مختلف از جمله تمرین هواپیمای بدون سرنشین شامل انهدام اهداف ساختگی دشمن از نزدیک گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت دفاع روسیه با انتشار پیامی در کانال تلگرامی خود گفت که شویگو، وزیر دفاع گزارش هایی را از فرماندهان گروه در مقر گروه مشترک نیروها درباره وضعیت فعلی در مناطق و برنامه های آینده دریافت کرده است.

در این اطلاعیه آمده است: شویگو به موضوعات سازماندهی و ارائه آموزش های رزمی برای سربازان و داوطلبان در یگان های ذخیره اشاره کرد.

بر اساس یک بیانیه مطبوعاتی که روز پنجشنبه توسط وزارت دفاع منتشر شد، رییس اداره آموزش منطقه نظامی جنوب به شویگو گزارش داد که کارکنان در حال کسب مهارت در زمینه هایی از جمله استفاده از انواع سلاح ها، تاکتیک ها، درمان پزشکی و کاربرد پهپادها در میدان نبرد هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالعربیه، وزیر دفاع روسیه گفت: به طور کلی، کار برنامه ریزی شده ای در حال انجام است و در همه جهات فعال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وزیر دفاع روسیه از یک مرکز آموزش نظامی در جنوب کشور

بازدید وزیر دفاع روسیه از یک مرکز آموزش نظامی در جنوب کشور