مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 17:202023-09-23سياسي

تمام تلاش دشمن ناامید کردن ملت ایران از ادامه راه است


نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام تلاش دشمن ناامید کردن ملت ایران از ادامه راه است و دشمنان از این موضوع هراسان هستند.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام تلاش دشمن ناامید کردن ملت ایران از ادامه راه است و دشمنان از این موضوع هراسان هستند.

عباس گودرزی امروز یک مهرماه در جمع مدیران و دانش آموزان مدرسه شاهد بروجرد، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس برای از پای درآوردن نظام اسلامی ایران حدود 80 کشور هم پیمان شدند، ولی روحیه ایثار و شهادت رزمندگان اسلام دشمنان را با شکست روبرو کرد.

وی تصریح کرد: تمام تلاش دشمن ناامید کردن ملت ایران از ادامه راه بوده، ایران اسلامی در مسیر پیشرفت و ترقی است و دشمنان از این موضوع هراسان هستند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس خاطرنشان کرد: توجه به ایمان فرزندان ضروری است باید فرزندان را با ایمان و معنویت تربیت کنیم و مراقب توطئه های دشمنان باشیم آنان جوانان را هدف قرار داده اند.

گودرزی اضافه کرد: یکی از وظایف خطیر معلمان و مدیران مدارس، اشاعه فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس به نسل های آینده است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد نیز در این مراسم گفت: دانش آموزان ایمان و معنویت را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام تلاش دشمن ناامید کردن ملت ایران از ادامه راه است

تمام تلاش دشمن ناامید کردن ملت ایران از ادامه راه است