مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 13:302023-10-13سياسي

ایجاد یاس و ناامیدی در اسراییلی ها از پیامدهای عملیات طوفان الاقصی


امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه انجام عملیات طوفان الاقصی چندین پیامد را به دنبال داشت، گفت: ایجاد یاس و ناامیدی در اسراییل یکی از پیامدهای این عملیات است.

- ایسنا/خراسان شمالی امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه انجام عملیات طوفان الاقصی چندین پیامد را به دنبال داشت، گفت: ایجاد یاس و ناامیدی در اسراییل یکی از پیامدهای این عملیات است.

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در نماز عبادی و سیاسی جمعه اظهار کرد: امروز صهیونیسم به دنبال آن است که از منطقه فرار کند و به وطن خود بازگردد.

وی افزود: مهاجرت اسراییلی ها آغاز شده و مهاجرت معکوس رخ داده و فلسطینی ها به وطن خود باز می گردند.

حجت الاسلام نوری ادامه داد: دادن شجاعت، غیرت، امید و نشاط به همه جوانان فلسطینی و جبهه مقاومت از دیگر پیامدهای این عملیات مهم است.

وی تاکید کرد: افرادی که به دنبال عادی سازی روابط با اسراییل بودند با حرکتی که جبهه مقاومت انجام داد، داستان عادی سازی به انزوا می رود و احیا نمی شود.

امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: اسراییل در منطقه، مرکز فتنه، ایجاد ناامنی، جاسوسی و صدور تروریسم بود که به زودی بساط این مرکز فتنه جمع می شود.

وی در ادامه تاکید کرد: جهان اسلام نیز باید از فلسطین حمایت کند و این حمایت نباید فقط به صورت کلامی باشد بلکه باید حمایت های مالی، تسلیح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد یاس و ناامیدی در اسراییلی ها از پیامدهای عملیات طوفان الاقصی

ایجاد یاس و ناامیدی در اسراییلی ها از پیامدهای عملیات طوفان الاقصی