مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 10:202023-10-07اقتصادي

اجرای طرح هادی روستایی در استان زنجان بالاتر از میانگین کشوری است


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: در حال حاضر تعداد اجرای طرح های هادی در روستاهای بالای 20 خانوار، 448 روستا است که می توان گفت میانگین اجرای طرح هادی روستایی در استان زنجان 63/7% بوده و در سطح کشور 58 درصد است که در این زمینه استان زنجان بالاتر .

- ایسنا/زنجان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: در حال حاضر تعداد اجرای طرح های هادی در روستاهای بالای 20 خانوار، 448 روستا است که می توان گفت میانگین اجرای طرح هادی روستایی در استان زنجان 63/7% بوده و در سطح کشور 58 درصد است که در این زمینه استان زنجان بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد.

رضا خواجه ای صبح امروز (15 مهرماه) به مناسبت فرا رسیدن 15 مهرماه روز ملی روستا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان متولی طرح های توسعه روستایی به خصوص با تهیه و اجرای طرح های هادی روستایی، مقاوم سازی مسکن روستایی با ظرفیت های فنی و مهندسی و کمک های حساب 100 امام (ره) تلاش کرده است در توسعه روستاها و همچنین حل مشکلات این قشر گام های اساسی بردارد.

وی با بیان اینکه، روستاها به عنوان یکی از کانون های پرتحرک، مولد و مؤثر در اقتصاد کشور، مظهر خوداتکایی و خودکفایی هستند، افزود: روستاها به عنوان مکان هایی برخوردار از مواهب طبیعی که کمتر دست خوش تغییرات دست س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح هادی روستایی در استان زنجان بالاتر از میانگین کشوری است

اجرای طرح هادی روستایی در استان زنجان بالاتر از میانگین کشوری است