مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 14:252023-10-06سياسي

نقشه راه اسلام بر مبنای تعلیم و تربیت ترسیم شده است


اگر خانواده و مدرسه در تعلیم و تربیت خوب عمل کنند یعنی راه را درست رفته ایم بنابراین همه باید دین خود را در این زمینه ادا کنند.

- ایسنا/مرکزی خطیب جمعه اراک گفت: اگر خانواده و مدرسه در تعلیم و تربیت خوب عمل کنند یعنی راه را درست رفته ایم بنابراین همه باید دین خود را در این زمینه ادا کنند.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، 14 مهر ماه در خطبه های نماز جمعه اراک اظهار کرد: ستون عزت و عظمت اسلام، فقاهت در دین است چراکه اگر در دین اسلام، فقیهی وجود نداشته باشد، احکام و معارف اسلام برای مردم تبیین نمی شود و مسلمانان دچار گمراهی خواهند شد.

وی با اشاره به برگزاری کنگره حاج شیخ عبدالکریم حائری یزدی گفت: حوزه علمیه اراک، مادر حوزه علمیه قم است و علمای بسیاری از جمله آیات عظام اراکی، گلپایگانی، حاج شیخ احمد خوانساری و امام خمینی(ره) در این حوزه تحصیل کرده اند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر تعلیم و تربیت صحیح، اضافه کرد: برای پرورش استعدادهای انسان و رسیدن به سعادت باید به تعلیم و تربیت توجه ویژه داشت.

نقشه راه اسلام نیز بر مبنای تعلیم و تربیت، ترسیم شده است.

امام جمعه اراک با بیان اینکه معیار و سنجش انسان ها در اجرای احکام و اخلاق دینی توسط آنهاست افزود: اگر خانواده و مدرسه در تعلیم و تربیت خوب عمل کنند یعنی راه را درست رفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه راه اسلام بر مبنای تعلیم و تربیت ترسیم شده است

نقشه راه اسلام بر مبنای تعلیم و تربیت ترسیم شده است