مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 22:052023-10-04سياسي

آغاز نمایشگاه کتاب دفاع مقدس و مقاومت از 15 مهر


«دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت» با حضور 100 ناشر از 28 استان کشور از 15 مهرماه در همدان آغاز به کار می کند.

- دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت با حضور 100 ناشر از 28 استان کشور از 15 مهرماه در همدان آغاز به کار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، نشست خبری دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت چهارشنبه (دوازدهم مهرماه 1402) با حضور علی رمضانی، مدیر عامل خانه کتاب و ادبیات ایران، سردار عبدالرضا آزادی، رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج و اصحاب رسانه در سرای کتاب خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شد.

در ابتدای این نشست، علی رمضانی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه تخصصی کتاب دفاع مقدس و مقاومت به ترویج فرهنگ این حوزه در جامعه کمک می کند، گفت: این موضوع از مضامینی است که در دهه های گذشته آغازی درخشان و استمرار پرشتابی توسط ناشران داشته است.

او ادامه داد: آنچه موید حرکت پرشتاب و جریان قوی تولید آثار دفاع مقدس است توجه ویژه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با تقریظ های مستمری است که بر آثار این حوزه دارند.

بخش عمده آثار تقریظ شده از سوی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) مربوط به موضوعات دفاع مقدس و همچنین نقش زنان، همسران و مادران شهدا در دفاع مقدس ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نمایشگاه کتاب دفاع مقدس و مقاومت از 15 مهر

آغاز نمایشگاه کتاب دفاع مقدس و مقاومت از 15 مهر