مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 11:202023-10-15ورزشي

«اردوبازی» در فصل پاییز هم ادامه دارد


معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با اشاره به استقبال نوجوانان از طرح «اردو بازی» از ادامه دار بودن این برنامه در فصل پاییز خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حمیدرضا خونویی معاون فرهنگی سازمان و فرهنگی هنری شهرداری تهران، با اشاره به استقبال نوجوانان از طرح اردو بازی از ادامه دار بودن این برنامه در فصل پاییز خبر داد و گفت: بالغ بر 15 هزار نوجوان دختر و پسر در فاز نخست از امکانات اردو بازی در قالب تورهای نیم روزه و یک روزه 7 فرهنگسرای شهر تهران استفاده کردند.

این اردوها شامل برنامه های تفریحی و فرهنگی است و هدف از برگزاری آن ارتقاء مهارت های اجتماعی و بهبود کیفیت زیست نوجوانان در بستر جامعه خواهد بود.

وی افزود: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تلاش کرده است با برپایی اردوهای شهری، فرصتی را فراهم کند تا نوجوانان ضمن رویارویی با چالش های مختلف، نگاه خود را وسعت داده و با شناخت دقیق تر از خود، مسیر بهتری را انتخاب کنند.

خونویی ضمن بیان بخش های مختلف این طرح عنوان کرد: اردو بازی علاوه بر آموزش و رشد علمی و مهارتی، با ایجاد شادی و نشاط اجتماعی سعی دارد استعدادها و توانمندی های نوجوانان را به آن ها نشان دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اردوبازی» در فصل پاییز هم ادامه دارد

«اردوبازی» در فصل پاییز هم ادامه دارد