مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 10:552023-10-01سياسي

یکتا: امکانات موجود در مسیر اربعین با ابتدای انقلاب قابل مقایسه نیست


نماینده فعالان مردمی اربعین در ستاد مرکزی اربعین گفت: اگر مقایسه ای نسبت به سال های ابتدایی انقلاب اسلامی انجام دهیم، متوجه خواهیم شد که امروز امکانات بسیاری فراهم شده است و باید قدردان توفیق خدمت به زائرین اربعین حسینی باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، حسین یکتا نماینده فعالان مردمی اربعین در ستاد مرکزی اربعین در گردهمایی خادمان ستاد مردمی اربعین 1402 که در سالن همایش های ساختمان سرچشمه برگزار شد، اظهار کرد: شکرگذار خداوند هستیم که خون های ریخته شده دوران دفاع مقدس ثمر داد و امروز راه کربلا باز شده است.

شبکه سازی بزرگ مجمع خیرین جهان اسلام و آمادگی برای ظهور وی با اشاره به اینکه کمبود و کسری هایی وجود دارد، مطرح کرد: اگر مقایسه ای نسبت به سال های ابتدایی انقلاب اسلامی انجام دهیم، متوجه خواهیم شد که امروز امکانات بسیاری فراهم شده است و باید قدردان توفیق خدمت به زائرین اربعین حسینی باشیم.

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) جامعه فعالان اربعین با بیان اینکه امروز اربعین در هر جمعی یک معنی دارد، عنوان کرد: اعتقاد ما نیز بر این است که اربعین یک امر تربیتی، تمدنی، جهانی، شبکه سازی بزرگ مجمع خیرین جهان اسلام و آمادگی برای ظهور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکتا: امکانات موجود در مسیر اربعین با ابتدای انقلاب قابل مقایسه نیست

یکتا: امکانات موجود در مسیر اربعین با ابتدای انقلاب قابل مقایسه نیست