مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 13:052023-10-01سياسي

حل مشکلات را از نقاط صعب العبور و محروم کشور آغاز می کنیم


دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران گفت: باید حل مشکلات را از نقاط محروم و صعب العبور آغاز کرده و از هر طرحی که موجب ماندگاری جمعیت در روستاها شود حمایت می کنیم.

- ایسنا/خراسان جنوبی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران گفت: باید حل مشکلات را از نقاط محروم و صعب العبور آغاز کرده و از هر طرحی که موجب ماندگاری جمعیت در روستاها شود حمایت می کنیم.

سردار سید ضیاءالدین حزنی در سفر به خراسان جنوبی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: ماموریت اصلی و اساسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امنیت پایدار و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه سپاه در کنار این ماموریت اصلی، محرومیت زدایی را در اولویت یک در سراسر کشور قرار داده است، تصریح کرد: مرم یاری، مردم داری، مردم دوستی و مردم نوازی از اولویت های ماست.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اولویت برنامه ها در استان های مرزی، محروم و صعب العبور است، اظهار کرد: امنیت غذایی و پروژه های غیرعمرانی و حتی تامین جهیزیه در اولویت سپاه پاسداران قرار گرفته است.

حزنی با تاکید بر نگاه به مستضعفین، افزود: لازم است عقب ماندگی ها جبران شود و باید حل مشکلات را از نقاط صعب العبور آغاز کرده و از هر طرحی که موجب ماند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات را از نقاط صعب العبور و محروم کشور آغاز می کنیم

حل مشکلات را از نقاط صعب العبور و محروم کشور آغاز می کنیم