مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 13:402023-10-09سياسي

آزمون ورود به حرفه مهندسان، آخر هفته برگزار می شود


آزمون ورود به حرفه مهندسان در هفت رشته مهندسی به شکل تستی و به طور همزمان در 70 شهر کشور طی روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری برگزار می شود.

- آزمون ورود به حرفه مهندسان در هفت رشته مهندسی به شکل تستی و به طور همزمان در 70 شهر کشور طی روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در 7 رشته مهندسی در روزهای پنجشنبه و جمعه 20 و 21 مهرماه خبر داد.

حامد مانی فر با اشاره به اینکه برگزاری این دوره از آزمون ها طبق اطلاع رسانی پیشین دومین دوره در سال جاری است، گفت: داوطبان این دوره از آزمون های نظام مهندسی ساختمان می توانند در هفت رشته مهندسی عمران، نقشه برداری، شهرسازی، معماری، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی و ترافیک در صلاحیت های طراحی، نظارت و اجرا شرکت داشته باشند.

وی همچنین اشاره کرد: ثبت نام دومین دوره آزمون طراحی معماری در سال 1402 نیز به زودی و بلافاصله پس از اعلام قطعی نتایج آزمون قبلی، انجام خواهد شد.

مانی فر توضیح داد: در این دوره از آزمون های نظام مهندسی ساختمان در مجموع 161 هزار نفر شرکت کرده اند که 125 هزار و 800 نفر از آنها مرد و 35 هزار و 300 نفر زن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون ورود به حرفه مهندسان، آخر هفته برگزار می شود

آزمون ورود به حرفه مهندسان، آخر هفته برگزار می شود