مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 16:052023-10-13بين الملل

خروش مردم اردبیل در حمایت از فلسطین + عکس و فیلم


مردم شهرستان های مختلف در استان اردبیل امروز همزمان با سراسر ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت رژیم منحوس صهیونیستی به خیابان ها آمده و یک صدا شعار مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا سر دادند.

-   امروزه هم چنان مسأله فلسطین و آزادی قدس شریف به یک مسئله بین المللی و آرمان جهانی تبدیل شده و موجبات وحدت و یکپارچگی امت اسلامی در حمایت همه جانبه از ملت مظلوم و مسلمان فلسطین را رقم زده و از سوی دیگر رژیم صهیونیستی و جبهه حامی اشغالگری را علی رغم هیمنه پوشالی خود بیش از هر دوره تاریخی در ضعف و استیصال قرار داده است.

روز شنبه 15 مهر ماه بود که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس)، با عملیات طوفان الاقصی مواضع رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار داد و پس از آن رژیم صهیونیستی دست به اقدامات جنایت آمیز خود زده و با استفاده از بمب های سنگین و فسفری حملات خود به مناطق مسکونی غزه را آغاز کرد.

  فریاد مرگ بر اسراییل در شهرستان مشگین شهر نمازگزاران نماز جمعه شهرستان مشگین شهر همانند سایر شهرستان های استان و کشور با راهپیمایی باشکوه و تجمع در میدان امام خمینی(ره) مشگین شهر ضمن سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل ، نه سازش نه تسلیم نبرد با اسراییل با قرائت بیانیه جنایات ضد بشری اسراییل در غزه را محکوم کرده و اتحاد مسلمانان جهان را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروش مردم اردبیل در حمایت از فلسطین + عکس و فیلم

خروش مردم اردبیل در حمایت از فلسطین + عکس و فیلم