مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 13:302023-10-14دانش

نام اعضای هیئت علمی دانشگاه اصفهان در فهرست 2 درصد دانشمند برتر جهان


اسامی نویسندگانی که در زمره دانشمندان پراستناد 2 درصد برتر جهان قرار دارند، در پروژه ای مشترک میان الزویر (Elsevier) و گروهی از پژوهشگران دانشگاه استنفورد معروف به «فهرست دانشگاه استنفورد»، - ایسنا/اصفهان اسامی نویسندگانی که در زمره دانشمندان پراستناد 2 درصد برتر جهان قرار دارند، در پروژه ای مشترک میان الزویر (Elsevier) و گروهی از پژوهشگران دانشگاه استنفورد معروف به فهرست دانشگاه استنفورد ، اعلام شد.

در میان این اسامی، نام 16 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه اصفهان نیز ذکر شده است.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه اصفهان، علی منصوری، رییس گروه علم سنجی و ارتقاء رتبه دانشگاه اصفهان، از ذکر نام 16 تن از اعضای هیئت علمی دانشگاه اصفهان در فهرست 2 درصد دانشمند برتر جهان خبر داد.

وی ادامه داد: بر اساس فهرست مشترک Elsevier و دانشگاه استنفورد، 16 عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان در فهرست 2 درصد دانشمند برتر جهان قرار گرفتند.

رییس گروه علم سنجی و ارتقاء رتبه دانشگاه اصفهان، در این خصوص افزود: بر اساس آخرین یافته های پروژه مشترک الزویر (پایگاه داده اسکوپوس) و گروهی از پژوهشگران دانشگاه استنفورد که به فهرست دانشگاه استنفورد معروف شده است، اسامی دانشمندان برتر دنیا در 22 حوزه موضوعی و 174 حوزه فرعی از تمامی دانشگاه های جهان در اکتبر 2023 و در پایگاه علمی Els


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام اعضای هیئت علمی دانشگاه اصفهان در فهرست 2 درصد دانشمند برتر جهان

نام اعضای هیئت علمی دانشگاه اصفهان در فهرست 2 درصد دانشمند برتر جهان