مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 21:452023-10-08اقتصادي

کارشناس مصری: رژیم صهیونیستی در اولین روز جنگ 20 میلیارد دلار خسارت دید


کارشناس مصری با پیش بینی سقوط آزاد ارزش واحد پول رژیم صهیونیستی در روزهای آتی گفت: خسارت اسراییل تنها در روز اول جنگ 20 میلیارد دلار برآورد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، مصطفی رضوان، کارشناس اقتصادی از کشور مصر تاکید کرد که جنگ کنونی علاوه بر خسارات جانی، خسارات اقتصادی هنگفتی را به اشغالگران وارد می کند.

به گفته این اقتصاددان، ضرر و زیان وارده شده به اسراییل تنها با گذشت روز اول نبرد در نتیجه افت بیش از 6 درصدی بورس اسراییل بیش از 20 میلیارد دلار برآورد شده است.

رضوان در خصوص ارز شِکِل گفت که فردا با باز شدن بازارهای مالی رژیم صهیونیستی، سقوط بیشتر ارزش واحد پول این رژیم در برابر دلار پیش بینی می شود، به طوری که به مرز چهار شِکِل در برابر دلار خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، اوری گرین فیلد، استراتژیست ارشد شرکت سرمایه گذاری پساگوت رژیم صهیونیستی، در مصاحبه ای که توسط وب سایت تخصصی رژیم صهیونیستی مارکر منتشر شد، گفت: برخلاف عملیات های مختلف در جنوب اسراییل طی سال های اخیر که کمترین تأثیر را بر بازارها داشته است، انتظار می رود که این جنگی که شروع شده در پایان هفته تاثیر بیشتر خود را بر اقتصاد اسراییل نشان دهد و این بار، بازارهای محلی احتمالاً برای بهبود سریع، مشکل خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس مصری: رژیم صهیونیستی در اولین روز جنگ 20 میلیارد دلار خسارت دید

کارشناس مصری: رژیم صهیونیستی در اولین روز جنگ 20 میلیارد دلار خسارت دید