مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 23:202023-09-27سياسي

سردار قریشی: شهید عجمیان ها پرورش یافته فرهنگ دفاع مقدس هستند


جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: شهید حججی ها و شهید عجمیان ها پرورش یافته فرهنگ دفاع مقدس و راهیان نور هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سردار سید قاسم قریشی امشب در مراسم یادواره شهدای مسجد الزهرا و شهدای امنیت که با حضور خانواده شهید عجمیان در اراک برگزار شد، اظهار کرد: شهدا در دوران هشت سال جنگ تحمیلی از همه هستی خود گذشتند تا ایران و ایرانی غم نبیند.

وی با بیان اینکه برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با هدف تجلیل از جهاد و مجاهدین و تشویق به ادامه راه جهاد و شهادت برگزار می شود، تصریح کرد: قبل از انقلاب 60 هزار نفر مستشار آمریکایی در ایران بود که حدود 40 هزار نفر از آنان اختیار ارتش را در دست داشتند اما بعد از انقلاب از ایران بیرون رانده شدند.

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: عراق در شرایطی که از نظر نظامی مجهز به امکانات پیشرفته  بود، در حالی به ایران حمله کرد که انقلاب تازه شکل گرفته و کشور درگیر اقدامات خرابکارانه تروریست ها و خیانت های خائنان و مخالفان انقلاب بود.

سردار قریشی افزود: ایران در زمان جنگ به اندازه ای وابسته بود که توان تولید و یا تعمیر امکانات و تجهیزات نظامی را نداشت، اما در مقابل دشمن با پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات به روز نظامی اروپایی می جنگید و به جرات می توان گفت رزمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار قریشی: شهید عجمیان ها پرورش یافته فرهنگ دفاع مقدس هستند

سردار قریشی: شهید عجمیان ها پرورش یافته فرهنگ دفاع مقدس هستند