مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 08:452023-10-09فرهنگي

تأسیس کانون تئاتر خیابانی اصفهان


مدیر کانون تئاتر خیابانی انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان گفت: در اقدامی کم سابقه پس از چندین دهه، تئاتر خیابانی و نمایش در فضای باز صاحب صنف شد و کانون تئاتر خیابانی انجمن هنرهای نمایشی اصفهان تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس اصفهان، برای نخستین بار در استان اصفهان نشست کانون تئاتر خیابانی انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان باحضور مدیرکانون تخصصی تئاتر خیابانی کشور، مدیر کانون تئاتر خیابانی اصفهان و معاون انجمن هنرهای نمایشی ایران  و جمعی از فعالان تئاتر خیابانی همه شهرستان های استان اصفهان در مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان برگزار شد.

اسماعیل صرامی، مدیر کانون تئاتر خیابانی انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه تئاتر خیابانی یکی از قدیمی ترین اشکال تئاتر است که انجام آن به بیش از دوران فضاها و سالن های نمایشی برمی گردد و به طور معمول در یک فضای باز و منطقه عمومی ارائه می شود اظهار داشت: بدر اقدامی کم سابقه و پس از چندین دهه، برای تئاتر خیابانی و نمایش در فضای باز، صنف و کانون تئاتر خیابانی انجمن هنرهای نمایشی اصفهان تشکیل شد.

وی ادامه داد: این کانون در 11 مهر به طور رسمی نخستین نشست خود را در اصفهان برگزار کرد و در این نشست  در کنار برگزاری کارگاه های آموزشی تخصصی تئاتر خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأسیس کانون تئاتر خیابانی اصفهان

تأسیس کانون تئاتر خیابانی اصفهان