مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 14:102023-10-06سياسي

حل مشکلات لرستان نیازمند توجه و اعتبارات ویژه ملی است


مسوولین کشوری و سران سه قوه و معاونت های آن ها توجه کنند که رفع مشکلات و مسائل لرستان نیازمند نگاه ویژه و توزیع اعتبارات بیشتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این شهرستان، ضمن سفارش همگان به تقوای الهی اظهار کرد: امام علی(ع) در توصیه ای به مالک اشتر فلسفه حکومت و حاکمان و مسوولان را تنظیم و مرتب کردن زندگی مردم عنوان می کنند.

کار مسوولان برای خدا اما سود و نفعشان برای مردم باشد وی خاطرنشان کرد: اینکه کار مسوولان برای خدا اما سود و نفعشان برای مردم باشد.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به برخی مناسبت های هفته پیش رو از جمله فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، تصریح کرد: فراجا در لرستان قریب به 500 شهید دارد که برای سربلندی و آسایش و امنیت تقدیم ملت شده اند.

شاهرخی با بیان اینکه طی 4 سالی که در استان حضور دارم، 166 بار از نیروی انتظامی نام برده ام، افزود: این تعداد نام بردن حکایت از این دارد که همه ما قدردان تلاش این مجموعه هستیم.

نقش نیروی انتظامی در تامین امنیت برجسته است وی ادامه داد: نیروی انتظامی نشان داده در برابر قانون شکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت با صلابت عمل می کند اما در مقابل ملت متواضع و فروتن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات لرستان نیازمند توجه و اعتبارات ویژه ملی است

حل مشکلات لرستان نیازمند توجه و اعتبارات ویژه ملی است