مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 14:002023-10-16بين الملل

اوضاع اسفناک مردم غزه از زبان همسر وزیر اول اسکاتلند


همسر وزیر اول اسکاتلند که اصالتی فلسطینی دارد و پدر و مادرش در نوار غزه گرفتار شده اند، رژیم صهیونیستی را مسئول «وحشت آفرینی» در نوار غزه دانست و عنوان کرد، - همسر وزیر اول اسکاتلند که اصالتی فلسطینی دارد و پدر و مادرش در نوار غزه گرفتار شده اند، رژیم صهیونیستی را مسئول وحشت آفرینی در نوار غزه دانست و عنوان کرد، به نحوی هر یک از مردمی که در این منطقه هستند از جمله اعضای خانواده او در انتظار مرگ هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نادیا النخلا، همسر حمزه یوسف، وزیر اول اسکاتلند در سخنرانی در یک کنفرانس حزب ملی اسکاتلند در شهر ابردین اظهار کرد، بستگان او در شهر غزه در آستانه اجرای حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی علیه غزه مجبور به خداحافظی با یکدیگر انگار که آخرین بار شان است ، شده اند.

او در حالی که حین سخنرانی خود به گریه افتاده بود گفت، کامیون های یخچالدار مخصوص حمل بستنی اکنون برای نگهداری اجساد مورد استفاده قرار می گیرند و برادر او که در غزه پزشک است با کمبود ملزومات پزشکی درگیر شده و دیگر نمی تواند زخمی ها را درمان کند.

الیزابت و ماجد النخلا، والدین همسر وزیر اول اسکاتلند اوایل ماه جاری میلادی با هدف سرزدن به مادربزرگ 93 ساله او، از خانه خود در داندی اسکاتلند به نوار غزه سفر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوضاع اسفناک مردم غزه از زبان همسر وزیر اول اسکاتلند

اوضاع اسفناک مردم غزه از زبان همسر وزیر اول اسکاتلند