مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 17:452023-09-25سياسي

آثار عکاس دوران دفاع مقدس ساماندهی و شناسنامه دار می شوند


رییس حوزه هنری استان زنجان از چاپ عکس های دوران جنگ، عکاسان جنگی استان زنجان خبر داد و گفت: این عکس ها پس از جمع آوری در قالب مجموعه به چاپ خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، همزمان با ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس رییس حوزه هنری زنجان به همراه فعالان فرهنگی استان در عرصه دفاع مقدس و پیشکسوتان عکاسی استان با حضور در منزل ناصر گیوه ای؛ رزمنده و عکاس هشت سال دفاع مقدس با وی دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار حضور امیر نعمتی؛ رییس حوزه هنری، یحیی رحمتی، حسن ترخوانه، حسین محمدی و قنبر رسولی از فعالان فرهنگی و رسانه ای ناصر محمدی، حمیدرضا بازرگانی و حسن رضایی از پیشکسوتان عکاسی استان برگزار شد، از سال ها تلاش و مجاهدت های فرهنگی ناصر گیوه ای فعال عرصه جنگ و تاریخ شفاهی دفاع مقدس به سبب فعالیت های انقلابی و فرهنگی وی تقدیر به عمل آمد.

ناصر گیوه ای از فعالان عرصه جنگ و هنر مقاومت پایداری در دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور در مناطق جنگی توانسته بودند حدود 2 هزار فریم از عکس های یادگاری شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس که برخی از آنها در عملیات های جنگی به شهادت رسیده اند را ثبت و ضبط کند.

  حوزه هنری استان زنجان طبق رسالت ذاتی نسبت به اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت با گردآوری آثار ناصر گیوه ای به ساماندهی و شناسنامه دار نمود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار عکاس دوران دفاع مقدس ساماندهی و شناسنامه دار می شوند

آثار عکاس دوران دفاع مقدس ساماندهی و شناسنامه دار می شوند