مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 09:002023-09-25ورزشي

سهرابیان: دختران قایقرانی ایران شق القمر کردند/ به دلیل ناراحتی ملایی، ناراحتم


رییس فدراسیون قایقرانی کسب دو مدال نقره رویینگ دختران ایران را در بازی های آسیایی به دلیل وجود کمبودها، شق القمر دانست.

- رییس فدراسیون قایقرانی کسب دو مدال نقره رویینگ دختران ایران را در بازی های آسیایی به دلیل وجود کمبودها، شق القمر دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی ایسنا به هانگژو، علیرضا سهرابیان، رییس فدراسیون قایقرانی پس از کسب مدال نقره تیم چهار نفره زنان ایران در ماده سنگین وزن رویینگ در بازی های آسیایی، اظهار کرد: خداروشکر دختران مان توانستند در آوردگاه بزرگ بازی های آسیایی مدال خوش رنگ دیگری را به علاقه مندان ورزش هدیه و دل مردم ایران را شاد کنند.

وی ادامه داد: رقابت بسیار سنگینی با کشورهایی داشتیم که از امکانات بسیار خوبی برخوردار هستند و اردوهای بسیاری را طی سالیان گذشته برای این مسابقات پشت سر گذاشته بودند.

رییس فدراسیون قایقرانی با بیان اینکه علی رغم کمبودها به این نتیجه دست یافتیم، عنوان کرد: برای رفع کمبودها فقط یک ماه توانستیم اردوی برون مرزی داشته باشیم تا حداقل در پیست دو کیلومتر که در ایران فاقد آن هستیم، ملی پوشان خود را آماده کنند.

دختران قایقرانی شق القمر کردند سهرابیان با اشاره به اینکه مربیان خیلی زحمت کشیدند و ملی پوشان را با سختی به این مسابقات رساندند، تاکید کرد: دختران قایقرانی ایران به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهرابیان: دختران قایقرانی ایران شق القمر کردند/ به دلیل ناراحتی ملایی، ناراحتم

سهرابیان: دختران قایقرانی ایران شق القمر کردند/ به دلیل ناراحتی ملایی، ناراحتم