مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 18:452023-10-19ورزشي

پیروزی به یادماندنی پرسپولیسی ها در قزوین


بازی دو تیم پرسپولیس و پیکان تهران در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال کشور در قزوین برگزار شد و در نهایت با نتیجه 3 بر یک به سود سرخپوشان پایتخت به اتمام رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، بازی دو تیم تهرانی پیکان و پرسپولیس در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال کشور عصر امروز در ورزشگاه سردار آزادگان شهر قزوین برگزار شد.

مرمت چمن ورزشگاه آزادی تهران و عدم برخورداری ورزشگاهای پیشنهادی پیکان به عنوان میزبان این بازی از استانداردهای مورد تایید فدراسیون فوتبال، دلیل برگزاری این بازی در قزوین بود.

از ساعت ها قبل از شروع بازی هواداران پرسپولیس از قزوین و شهرها و استان های همجوار خود را به قزوین رسانده بودند و جو جالبی در خارج از ورزشگاه سردار آزادگان شکل گرفته بود.

حضور پرشور طرفداران پرسپولیس ورزشگاه 15 هزار نفری سردار آزادگان را یکدست به رنگ سرخ درآورده بود و سرخپوشان تهرانی به نوعی در قامت میزبانی بازی وارد زمین شدند.

بانوان فوتبال دوست به ویژه هواداران پرسپولیس نیز در این دیدار حاضر بودند و در طول بازی و در جایگاه ویژه ای که برای آن ها اختصاص یافته، به تشویق تیم خود پرداختند.

پیش از آغاز بازی بازیکنان دو تیم و تماشاگران به احترام شهدای جنایات اخیر رژیم اشغالگر قدس در غزه، یک دقیقه سکوت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی به یادماندنی پرسپولیسی ها در قزوین

پیروزی به یادماندنی پرسپولیسی ها در قزوین