مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 15:102023-10-11سياسي

پدافندهوایی آمادگی مقابله با انواع تهدیدات در هر شرایط زمانی و مکانی را دارد


فرمانده منطقه پدافندهوایی شمال غرب گفت: پدافندهوایی آمادگی مقابله با انواع تهدیدات در هر شرایط زمانی و مکانی را دارد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، امیرسرتیپ دوم عباس عظیمی فرمانده منطقه پدافندهوایی شمال غرب امروز در دیدار با فرمانده قرارگاه تابان ستادکل نیروهای مسلح اظهار داشت: پدافندهوایی با انجام انواع رزمایش ها و عملیات ها آمادگی مقابله با انواع تهدیدات در هر شرایط زمانی و مکانی را دارد.

   وی افزود: ارتش به عنوان دژمستحکم و نفوذ ناپذیر ملت ایران اسلامی به برکت وجود رهبری فرزانه و آگاه به مقتضیات زمان با وجود همه تهدیدات و دشمنی ها در اوج اقتدار و توانایی قرار دارد.

عظیمی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران با انجام انواع رزمایش ها و عملیات ها مختلف خود را برای انواع سناریوهای احتمالی دشمن آماده کرده است، گفت: نیروی پدافندهوایی آمادگی مقابله با انواع تهدیدات را در هر شرایط زمانی و مکانی را دارد.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی با داشتن بنیان های عمیق اعتقادی و دینی و بهره گیری از ظرفیت های عظیم بومی نقش غیرقابل انکاری در سطوح منطقه ای و جهانی ایفا می کند.

سردار علیرضا تمیزی فر فرمانده قرارگاه تابان ستادکل نیروهای مسلح هم در این دیدار تاکید کرد: باید با تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآمد و استفاده از فناو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدافندهوایی آمادگی مقابله با انواع تهدیدات در هر شرایط زمانی و مکانی را دارد

پدافندهوایی آمادگی مقابله با انواع تهدیدات در هر شرایط زمانی و مکانی را دارد