مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 15:152023-10-13سياسي

«طوفان الاقصی» نقطه عطف در تاریخ انتفاضه فلسطین است


ائمه جمعه استان زنجان با بیان اینکه تاریخ فلسطین را باید به قبل از عملیات طوفان الاقصی و بعد از آن تقسیم کرد که نقطه عطف در تاریخ انتفاضه فلسطین است، - تاکید کردند: پس از طوفان الاقصی نه رژیم صهیونیستی رژیم سابق است و نه جبهه مقاومت، جبهه سابق، بلکه رژیم صهیونیستی زمین گیر شد، اما در مقابل جبهه مقاومت بانشاط و روی پای خود ایستاده است.

  حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب، امام جمعه سلطانیه در خطبه های نماز جمعه با توصیه به رعایت تقوای الهی و دوری از گناه و معصیت، با پرداختن به حقوق اختصاصی زوجین و با بیان اینکه دین اسلام مرد را قِوام و سرپرست و زن را گل و ریحان می داند و این نه جسارت به زن است و نه جسارت به مرد، بلکه درست توجه به طبیعت آنهاست، اظهار کرد: تامین هزینه های زندگی و نفقه زن نخستین حق زن در زندگی مشترک است.

    درمانگاه سلطانیه پزشک متخصص دائمی ندارد! امام جمعه سلطانیه با اشاره به وضعیت ادارات و نیروی اداری سلطانیه و با بیان اینکه سلطانیه حدود 60 سال است که شهر شده و اکنون نیز 10 سال است که شهرستان شده اما ادارات و نیروی اداری آن کامل نیست، افزود: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این شهرستان بصورت نمایندگی اداره می شود، اداره صنعت، معدن و تجارت با یک نفر مدیریت می شود و ادارات فرهنگی از جمله تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«طوفان الاقصی» نقطه عطف در تاریخ انتفاضه فلسطین است

«طوفان الاقصی» نقطه عطف در تاریخ انتفاضه فلسطین است