مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 08:452023-10-07اجتماعي

خاموشی های فصل بارش در کرمانشاه کم می شود


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد با اقدامات پیشگیرانه ای که صورت گرفته، در فصل بارندگی امسال شاهد کاهش خاموشی های ناشی از حوادث باشیم.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد با اقدامات پیشگیرانه ای که صورت گرفته، در فصل بارندگی امسال شاهد کاهش خاموشی های ناشی از حوادث باشیم.

محمد مرادی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه در فصول سرد سال که پیک مصرف برق پشت سر گذاشته شده تنها عاملی که باعث خاموشی می شود حوادث ناشی از بارندگی، رگبار و تگرگ و وزش باد است، گفت: در اکثر مواقع برخورد شاخ و برگ درختان با خطوط برق و آسیب به آن باعث بروز خاموشی می شود.

وی ادامه داد: اگرچه در زمان بروز هرگونه حادثه نیروهای شرکت توزیع برق در کوتاهترین زمان پای کار آمده و مشکل ایجاد شده را حل می کنند، اما این امر گاهی باعث بروز خاموشی و در کنار آن وارد آمدن خسارت هم به مشترکین به دلیل قطعی ناگهانی برق و هم به شرکت توزیع برق می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال از اواخر تابستان عملیات شاخه زنی درختان را با همکاری شهرداری و ستاد بحران آغاز کردیم، افزود: در کنار شاخه زنی درختان، اصلاح و بهینه سازی شبکه را نیز با هدف کاهش حوادث در دستور کار داری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاموشی های فصل بارش در کرمانشاه کم می شود

خاموشی های فصل بارش در کرمانشاه کم می شود