مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 15:302023-10-08سياسي

بسترهای قانونی برای برگزاری انتخابات آتی در مازندران فراهم شد


رییس ستاد انتخابات مازندران تعامل فرمانداران با هیأت های نظارت شورای نگهبان را موجب تقویت همگرایی در مسیر سلامت برگزاری انتخابات دانست و گفت: - ایسنا/مازندران رییس ستاد انتخابات مازندران تعامل فرمانداران با هیأت های نظارت شورای نگهبان را موجب تقویت همگرایی در مسیر سلامت برگزاری انتخابات دانست و گفت: با برنامه ریزی انجام شده بسترهای قانونی برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در مازندران فراهم شده است.

روح الله سلگی امروز در نخستین جلسه ای که با حضور اعضای ستاد انتخابات استان در استانداری مازندران برگزار شد، با تبریک به مناسبت پیروزی جبهه مقاومت و شکست هیمنه نظام صهیونیستی و پوشالی اظهار کرد: نظام صهیونیستی سال ها اعلام کردند ما دارای دیوار آهنین و نفوذناپذیر هستیم؛ روز گذشته شاهد فروپاشی و فرار سربازان رژیم صهیونیستی بودیم.

وی با اعلام اینکه وعده رهبرحکیم و دور اندیش انقلاب که فرمودند، رژیم صهیونیستی رفتنی است ، محقق شده است، افزود: بزرگترین شکست تاریخی رژیم صهیونیستی در 78 سال گذشته را شاهد بودیم که از الطاف الهی است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران تصریح کرد: تکامل تاریخ به نفع جبهه حق است که روز به روز عرصه را بر جبهه باطل تنگ تر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسترهای قانونی برای برگزاری انتخابات آتی در مازندران فراهم شد

بسترهای قانونی برای برگزاری انتخابات آتی در مازندران فراهم شد