مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 10:452023-10-21اقتصادي

استاندار مرکزی: 50 درصد منابع بانک ها باید در استان هزینه شود


بانک ها باید 50 درصد منابع خود را که در استان ها جمع آوری می شود در استان هزینه کنند و تسهیلات بدهند که این امر اجرایی نمی شود.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: بانک ها باید 50 درصد منابع خود را که در استان ها جمع آوری می شود در استان هزینه کنند و تسهیلات بدهند که این امر اجرایی نمی شود.

فرزاد مخلص الائمه 29 مهرماه 1402، در جریان شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی در خصوص مشکلات مرتبط با استاندارد اجباری کارخانه های خوراک دام، طیور و آبزیان بیان کرد: استاندارد خوراک دام و طیور امر بسیار مهمی است و نمی توان به سادگی از کنار آن عبور کرد چراکه این مسئله در سال های گذشته عوارض جدی داشته است و در سلامت مردم مشکلات بسیاری ایجاد کرده و سازمان استاندارد باید در سال های گذشته جدی تر عمل می کرد.

وی گفت: با پیشنهاد اتاق بازرگانی اراک مبنی بر تشکیل کمیته ای با مسئولیت سازمان جهاد کشاورزی به جهت بررسی مراتب کنترل استاندارد این خوارک و شناسایی تناقضات و ابهامات موافقت می شود تا حتی در صورت نیاز، اصلاحات لازم در استاندارد صورت گیرد، همچنین سازمان استاندارد باید ملاحظه حال تولیدکننده را بکند تا بررسی های لازم انجام گیرد و نتیجه آن به شورای گفت و گوی ملی ارسال و در سطح ملی اقدامات لازم دنبال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار مرکزی: 50 درصد منابع بانک ها باید در استان هزینه شود

استاندار مرکزی: 50 درصد منابع بانک ها باید در استان هزینه شود