مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 18:252023-09-23سياسي

خزعلی: زن ایرانی الگوی نه شرقی و نه غربی را به دنیا ارائه می کند


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه زن ایرانی الگوی نه شرقی و نه غربی را به دنیا ارائه می کند، گفت: در این الگو تحجر و وادادگی وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، انسیه خزعلی در آیین نواختن زنگ مدرسه با عنوان زنگ مهر، ایثار و مقاومت در هنرستان سپیده کاشانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس تاکید کرد: اگر ایثار شهدا و خانواده های آنان نبود ایران با این عظمت در سازمان ملل حاضر نمیشد و حاکمیت خود را در عرصه های مختلف و خارج از جغرافیای ارضی خود محقق نمی کرد.

وی با بیان خاطره ای از دوران دفاع مقدس، به حضور دو ساله در مرزهای غرب کشور اشاره کرد و آن روزها را بهترین و شیرین ترین روزهای عمر خود برشمرد و گفت : آن روزها روزهایی بود که به دلیل هدفمندی و برنامه داشتن برای دفاع از حریم کشور نه تنها دشواری ها آسان بود که این هدفمندی زندگی را لذت بخش می ساخت .

خزعلی خطاب به دانش آموزان هنرستان سپیده کاشانی؛ دختران ایران اسلامی را آینده سازان کشور توصیف کرد و اظهار داشت: داشتن برنامه مناسب برای زندگی و برنامه ریزی خوب برای رسیدن به اهداف کوتاه مدت میان مدت و بلندمدت از ویژگی های دانش آموزان فرهیخته ما است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خزعلی: زن ایرانی الگوی نه شرقی و نه غربی را به دنیا ارائه می کند

خزعلی: زن ایرانی الگوی نه شرقی و نه غربی را به دنیا ارائه می کند