مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 11:302023-10-08اجتماعي

صدور 2 میلیون برگه جریمه برای خودروهای فاقد معاینه فنی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور در برنامه تلویزیونی «شهر امن» به طرح پلیس در راستای برخورد با خودرو های دودزا اشاره و اظهار داشت: - رییس پلیس راهور پایتخت از اعمال قانون و صدور 2 میلیون برگه جریمه برای خودروهای فاقد معاینه فنی در نیمه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور در برنامه تلویزیونی شهر امن به طرح پلیس در راستای برخورد با خودرو های دودزا اشاره و اظهار داشت: پلیس راهور تهران بزرگ از ابتدای سال در خصوص برخورد با خودرو های آلاینده و دودزا برنامه ریزی داشته و اعمال قانون و برخورد با این خودرو ها را که فاقد معاینه فنی هستند در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: در 6 ماهه اول امسال بیش از 2 میلیون خودرو به دلیل نداشتن معاینه فنی جریمه شده اند که البته ممکن است برخی خودرو ها 2 یا چند بار به همین علت اعمال قانون شده باشند.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: در این مدت 7526 خودروی دودزا نیز توسط تیم های پلیس راهور تهران بزرگ اعمال قانون شدند؛ همچنین با 79256 خودرو نیز که دارای نقص فنی بوده اند برخورد لازم و قانونی صورت گرفت.

وی افزود: آن چیزی که مهم است تغییر در روش برخورد با خودرو های دودزا است؛ آن چیزی که تا قبل از این اتفاق می افتاد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 2 میلیون برگه جریمه برای خودروهای فاقد معاینه فنی

صدور 2 میلیون برگه جریمه برای خودروهای فاقد معاینه فنی