مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 12:402023-10-08اقتصادي

عضویت بیش از 214 هزار نفر در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان خراسان رضوی


مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر خراسان رضوی از عضویت 214 هزار و 436 نفر از کشاورزان، روستاییان و عشایر استان در این بیمه خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر خراسان رضوی از عضویت 214 هزار و 436 نفر از کشاورزان، روستاییان و عشایر استان در این بیمه خبر داد.

عباسعلی برونسی با اشاره به فرا رسیدن روز ملی روستا و عشایر در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: روستاییان در تولید و تامین مواد غذایی به جامعه نقش برجسته ای دارند و دولت برای ماندگاری جوانان در روستا و مهاجرت معکوس از شهر به روستا تسهیلات مختلفی را پیش بینی کرده که یکی از این خدمات، استفاده از خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر است.

وی افزود: دولت نقش کارفرما داشته و با پرداخت 70 درصد حق بیمه امکان استفاده از مزایای بازنشستگی، از کارافتادگی و مستمری بازماندگان را برای جامعه هدف فراهم کرده است.

برونسی عنوان کرد: از جامعه هدف صندوق که در خراسان رضوی بیش از 840 هزار نفر است، تاکنون 214 هزار و 436 نفر به عضویت صندوق درآمده اند که از این جهت در طول مدت استقرار دولت مردمی سیزدهم و نگاه انقلابی دولت به این قشر شتاب بیشتری را به خود گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت بیش از 214 هزار نفر در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان خراسان رضوی

عضویت بیش از 214 هزار نفر در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان خراسان رضوی