مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 16:152023-10-15سياسي

لزوم استقرار دبیرخانه دائمی جشنواره خزر در چالوس


معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری چالوس با اشاره به ظرفیت های موجود این شهرستان در بُعد رسانه گفت: ضرورت دارد دبیرخانه دائمی جشنواره خزر در چالوس مستقر شود و همه نوع حمایتی را در این بخش فرهنگی خواهیم داشت.

- ایسنا/مازندران معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری چالوس با اشاره به ظرفیت های موجود این شهرستان در بُعد رسانه گفت: ضرورت دارد دبیرخانه دائمی جشنواره خزر در چالوس مستقر شود و همه نوع حمایتی را در این بخش فرهنگی خواهیم داشت.

حجت الاسلام علی اسفندیاری امروز در نشست با خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن اختتامیه جشنواره خزر به میزبانی چالوس، اظهار کرد: این جشنواره فرصت مغتنمی است تا ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان چالوس به کشور و خبرنگاران خارجی شناسانده شود.

وی با بیان اینکه یکی از برجستگی های غرب استان حضور افراد رسانه ای قوی در حد ملی است، افزود: اینکه رییس خانه مطبوعات کشور نیز از چالوس است نشان دهنده ظرفیت های رسانه ای این شهرستان است.

وی با تاکید بر اینکه جشنواره رسانه ای خزر برای ما یک برند محسوب می شود و نشان از تلاش و زحمات فعالان رسانه ای شهرستان دارد، تصریح کرد: نیاز است تا دبیرخانه دائمی جشنواره ساحلی خزر در شهرستان مستقر شود و در این خصوص حمایت لازم صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استقرار دبیرخانه دائمی جشنواره خزر در چالوس

لزوم استقرار دبیرخانه دائمی جشنواره خزر در چالوس