مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 09:502023-10-15فرهنگي

ارسال 170 اثر به شانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: 170 اثر نمایشی از استان های مختلف کشور به دبیرخانه شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان رسید و آثار توسط یک تیم داوری سه نفره به صورت جداگانه بازبینی و انتخاب شدند.

- علی اصغر دریایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: شانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان پس از یک سال وقفه با دعوت از هنرمندان سراسر ایران و شماری از کشورهای جهان از 25 تا 29 مهرماه در پایتخت کلاش جهان برگزار می شود.

به گفته وی، شانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان در6 بخش آزاد، آیینی - سنتی، کودک و نوجوان، فراگیر ویژه معلولین، دگرگونه های اجرا و بخش ویژه ایثار و شهادت برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با بیان اینکه فراخوان شانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان، اواخر مردادماه سال گذشته منتشر شد، گفت: 170 اثر از استان های مختلف کشور به دبیرخانه رسید و آثار هر سه بخش توسط یک تیم داوری سه نفره به صورت جداگانه بازبینی و انتخاب شده اند.

دریایی عنوان کرد: رویکرد این دوره جشنواره در دعوت هنرمندان انتخاب و داوری ها حضور افراد باتجربه، با تحصیلات دانشگاهی و البته توجه به جوان گرایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 170 اثر به شانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان

ارسال 170 اثر به شانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان