مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 09:402023-10-10سياسي

انهدام شبکه فساد در کرمان


رییس کل دادگستری استان کرمان از شناسایی و دستگیری 4 نفر از سرشبکه های اصلی یک باند فساد در چندین شهرستان استان کرمان خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت السلام ابراهیم حمیدی گفت: اعضای این باند به اتهام ارتشا، رشاء، کارچاق کنی و مدعی نفوذ در دستگاه قضایی، مورد رصد اطلاعاتی نامحسوس ماموران حفاظت واطلاعات دادگستری استان قرار گرفتند و تحت تعقیب قضایی هستند.

 نماینده عالی قوه ‍قضاییه در استان کرمان تصریح کرد: عزم دستگاه قضایی استان کرمان در برخورد با مفاسد چه در درون دستگاه و چه در بیرون از سیستم جدی است و بدون اغماض با هر فردی در هر رده ای که مرتکب تخلف و جرم شود با قاطعیت برخورد خواهد شد.

رییس شورای قضایی استان کرمان به انهدام اعضای این باند در جنوب استان کرمان نیز اشاره کرد و گفت: در این رابطه علاوه بر بازداشت 4 متهم ، 6 نفر کارشناس رسمی دادگستری و 8 نفر کارچاق کن و تعدادی کارمند از ادارات مختلف تحت تعقیب قضایی قرار گرفته اند.

رییس کل دادگستری استان کرمان با تاکید بر اینکه هیچ خط قرمزی در مسیر مبارزه با مظاهر فساد در درون و پیرامون دستگاه قضایی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: با افرادی که با اعمال متقلبانه و سوء استفاده از عناوین جعلی، به اعتماد عمومی مردم آسیب می زنند، قاطعانه برخورد خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام شبکه فساد در کرمان

انهدام شبکه فساد در کرمان