مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 16:302023-10-19سياسي

بانک خون نهاوند افتتاح شد


بانک خون نهاوند پس از دو سال و پنج ماه کلنگ زنی بالاخره با حمایت های مالی مردم و خیرین شهرستان و تزریق برخی اعتبارات از سوی دانشگاه علوم پزشکی همدان به افتتاح و بهره برداری رسید.

- ایسنا/همدان بانک خون نهاوند پس از دو سال و پنج ماه کلنگ زنی بالاخره با حمایت های مالی مردم و خیرین شهرستان و تزریق برخی اعتبارات از سوی دانشگاه علوم پزشکی همدان به افتتاح و بهره برداری رسید.

امروز پنجشنبه 27 مهر با حضور مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران، معاون سیاسی استاندار همدان، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری و جمعی از مسئولان شهرستان نهاوند، خیرین و خانواده علیمرادیان بانک خون نهاوند افتتاح شد.

اردیبهشت 1400 کلنگ احداث بانک خون باحمایت مدیریت بنیاد خیریه بیمارستان علیمرادیان در محدوده بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند زمین زده شد.

به علت تغییر قیمت ها و طولانی شدن پروسه اجرای پروژه، هزینه تمام شده از رقم برآورده شده افزایش یافت اما این مشکل با همت کمک های مردمی، خیرین و بخشی هم توسط بنیاد برکت، دانشگاه علوم پزشکی و استانداری همدان تأمین اعتبار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با نبود مرکز انتقال خون ثابت در شهرستان و مراجعه افراد زیادی برای اهدای خون لزوم احداث پایگاه خون یکی از ضروریات حوزه بهداشت و درمان در شهرستان بود که امروز این مرکز با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک خون نهاوند افتتاح شد

بانک خون نهاوند افتتاح شد