مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 15:002023-10-08بين الملل

مهمترین پیام عملیات طوفان الاقصی


نماینده جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در تهران خاطرنشان کرد: مهمترین پیام عملیات طوفان الاقصی به برخی کشورها و رژیم منطقه بود که به دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند.

- نماینده جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در تهران خاطرنشان کرد: مهمترین پیام عملیات طوفان الاقصی به برخی کشورها و رژیم منطقه بود که به دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند.

  خالد القدومی در گفت وگو با ایسنا در تحلیل خود از عملیات طوفان الاقصی گفت: امروز شاهد اتفاقات تاریخی در فلسطین هستیم، مقاومت غزه و این مردم دلیر و شجاع که در محاصره و شرایط سختی قرار دارند، آن هم در شرایطی که تمام نیروهای استکبار جهانی مانند آمریکا و اروپا پشت رژیم صهیونیستی هستند و تجهیزات نوین جنگی دارند، توانست دشمن را غافلگیر کند و با حمله سنگین، سیستم اطلاعاتی این رژیم را شکست دهد.

وی تصریح کرد: روز گذشته مجاهدین ما به سمت مناطق اشغالی فلسطین و شهرک های صهیونیستی رفتند و حدود 50 پست یا جایگاه نظامی و شهرک نشینان را هدف قرار دادند و اکنون در مناطق بسیاری پرچم آزادی و عزت فلسطین را بر افراشتند.

نماینده جنبش حماس در تهران همچنین گفت: مقاومت فلسطین با شعار القدس و الاقصی جنگ طوفان الاقصی را آغاز کردند و به نام شهدا و مجاهدینی که در زندان های رژیم صهیونیستی قرار دارند و اهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین پیام عملیات طوفان الاقصی

مهمترین پیام عملیات طوفان الاقصی