مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 07:552023-10-12سياسي

دو راهی جمهوری خواهان برسر انتخاب رییس مجلس نمایندگان


دو راهی جمهوری خواهان برسر انتخاب رییس مجلس نمایندگان -   تداوم بلاتکلیفی مجلس نمایندگان آمریکا اختلاف در مجلس نمایندگان آمریکا جهت انتخاب فردی به عنوان رییس مجلس همچنان ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جمهوری خواهان مجلس نمایندگان آمریکا، استیو اسکالیس را به عنوان نامزد پیشنهادی خود برای احراز سمت ریاست مجلس نمایندگان انتخاب کردند اما با این حال این نماینده جمهوری خواه ایالت لوییزیانا هنوز رأی لازم را برای پیروزی در این مجلس کسب نکرده است و مشخص نیست که قادر به پیروزی نهایی در این مجلس باشد یا خیر.

تحت تأثیر شرایط فعلی، جمهوری خواهان حامی اسکالیس اکنون این نگرانی را دارند که وی با چشم انداز بدی برای معرفی شدن به عنوان رییس مجلس نمایندگان در بین مخالفانش مواجه شود، وضعیتی که نوعی تهدید جدی برای طولانی شدن بحران بی رهبری حزب جمهوری خواه آمریکا پس از برکناری تاریخی کوین مک کارتی رییس پیشین این مجلس، محسوب می شود.

همزمان با تشدید روند مخاطرات مجلس نمایندگان این موضوع مورد توجه است که هر چه جمهوری خواهان برای انتخاب رییس مجلس جدید، سخت گیری های بیشتری داشته باشند، نمایندگان کنگره زمان کمتری برای جلوگیری از تعطیلی احتمالی دولت فدرال خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو راهی جمهوری خواهان برسر انتخاب رییس مجلس نمایندگان

دو راهی جمهوری خواهان برسر انتخاب رییس مجلس نمایندگان