مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 11:202023-09-28سياسي

جوانان باید محور تمامی برنامه ها باشند


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار قم، گفت: در دوران دفاع مقدس عمده کارها در دست جوانان بود و اکثر فرماندهان جنگ در سنین کمتر از 30 سال داشته و حتی شاهد حضور چشمگیر نوجوانان در جنگ بوده ایم لذا اکنون نیز باید به این قشر بزرگ جامعه اعتماد کرد و در تمامی برنامه ها محور قرار گیرند.

- ایسنا/قم معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار قم، گفت: در دوران دفاع مقدس عمده کارها در دست جوانان بود و اکثر فرماندهان جنگ در سنین کمتر از 30 سال داشته و حتی شاهد حضور چشمگیر نوجوانان در جنگ بوده ایم لذا اکنون نیز باید به این قشر بزرگ جامعه اعتماد کرد و در تمامی برنامه ها محور قرار گیرند.

سید مهدی قریشی در حاشیه بازدید از نمایشگاه یاد یاران در باغ موزه دفاع مقدس طی گفت وگویی با بیان اینکه امسال برنامه های بسیار خوبی برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس پیش بینی و اجرا شده است، گفت: گرامیداشت این هفته در حقیقت گرامیداشت ارزش هایی است که اکنون جزیی جدا ناشدنی از فرهنگ ما است و به واسطه آن امنیت، اقتدار و آسایش کشور را شاهد هستیم و به نوعی نرم افزار رشد و پیشرفت کشور مبتنی بر آن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، قریشی با تقدیر از برگزار کنندگان نمایشگاه یاد یاران، بیان کرد: در بخش های مختلف نمایشگاه علاوه بر نمایش بخشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان باید محور تمامی برنامه ها باشند

جوانان باید محور تمامی برنامه ها باشند