مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 15:452023-10-01سياسي

ناگفته هایی از حضور آیت الله خامنه ای در جنگ های نامنظم


نشست تخصصی بررسی نقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در جنگ های نامنظم به همت مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی دفتر حفظ و نشر آثار برگزار و ناگفته هایی از حضور ایشان در جنگ تبیین شد.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - ایرنا نوشت: نشست تخصصی بررسی نقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) در جنگ های نامنظم با حضور مهدی چمران، عباس سلیمی نمین، احمد کاویانی و جواد مادرشاهی در هفته دفاع مقدس 1402 توسط مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی، دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) برگزار شد.

ستاد جنگ های نامنظم یک سازمان نظامی در ایران بود که سال 1359 تأسیس شد و در روزهای نخست جنگ ایران و عراق مسئولیت طراحی و اجرای عملیات های چریکی علیه نیروهای ارتش عراق را برعهده داشت.

وحدت فرماندهی در جنگ های نامنظم بی نظیر بود / ناگفته هایی از کمبود جا، سختی های آموزش اولیه مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش و از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در این نشست تخصصی بیان داشت: خوزستان در حال سقوط بود و صدام اعلام کرده بود که در عرض یک هفته کل خوزستان را به دست می گیرد و برنامه ریزی آن ها هم همین بود که البته عملیاتی نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته هایی از حضور آیت الله خامنه ای در جنگ های نامنظم

ناگفته هایی از حضور آیت الله خامنه ای در جنگ های نامنظم