مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 14:252023-09-29سياسي

دفاع مقدس دورانی درس آموز و راهگشا برای آینده است


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه دوران دفاع مقدس دورانی درس آموز، پر از عبرت و راهگشا برای آینده است، گفت: امروز ما بالاترین عبرت ها را از این دوران فرا می گیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام هفتم مهرماه در نماز جمعه این هفته شهرکرد با اشاره به مناسبت های پیش رو از جمله روز جهانی ناشنوایان و روز سالمندان، اظهار کرد: این اقشار نیازمند نگاه ویژه هستند که باید توجه همراه با کرامت را در برنامه های اخلاقی و اجتماعی زندگی خود قرار دهیم لذا مراقب باشیم که از این اقشار غافل نشویم.

وی با بیان اینکه سالمندان شایسته نگاه و توجه کریمانه هستند، ادامه داد: ما وظیفه داریم که برای آنان امکانات و رفع نیازمندی ها را در برنامه داشته باشیم؛ خوشبختانه در خبرها دیدم که تهیه یک مرکز پر از صفا و رفاه برای سالمندان در مرکز استان در دستور کار مسئولان قرار گرفته که واقعاً نیاز است.

نکونام با گرامیداشت میلاد با سعادت وجود نازنین پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) و هفته وحدت و نیز میلاد حضرت امام صادق(ع)، بیان کرد: این میلادها و تولد این انسان های نورانی در عالم هستی حقیقتاً ایام الله هستند و سرآغاز یک تحول محسوب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس دورانی درس آموز و راهگشا برای آینده است

دفاع مقدس دورانی درس آموز و راهگشا برای آینده است