مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 12:452023-10-17اقتصادي

دستور وزیر بهداشت برای طرح توسعه بیمارستان پنج آذر گرگان


وزارت بهداشت با تخصیص اعتبار 20 میلیارد تومان برای خرید تجهیزات برای درمان بیماران سرطانی استان گلستان موافقت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، علی محمد زنگانه استاندار گلستان با وزیر بهداشت در خصوص پروژه های زیرساختی حوزه سلامت در استان گلستان دیدار و گفت وگو کرد.

در این جلسه مشکلات زیرساختی استان به ویژه مشکلات مربوط به بیمارستان پنج آذر گرگان، تکمیل بیمارستان آیت الله طاهری، بیمارستان طالقانی، بیمارستان گالیکش و بیمارستان گنبدکاووس مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین موضوع دریافت 15 دستگاه آمبولانس برای ناوگان امدادی بیمارستان های استان، اختصاص دانشکده داروسازی، تجهیز مراکز غربالگری و درمان های نازایی و همچنین تجهیزات لازم برای بیماران سرطانی نیز از سوی استاندار گلستان مطرح و مورد بررسی در این جلسه قرار گرفت.

به گفته استاندار گلستان در دو سال گذشته 490 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه عمرانی و تجهیزات در حوزه دانشگاه علوم پزشکی گلستان وارد استان شده و موضوع مشکلات بیمارستان ها جزء مسائل اساسی در حوزه بهداشت و درمان استان گلستان است.

با مذاکرات انجام شده، در این جلسه و پیگیری های استاندار گلستان موافقت اعتبار تا سقف 20 میلیارد تومان برای تکمیل تجهیزات بیماران سرطانی استان گلستان اخذ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور وزیر بهداشت برای طرح توسعه بیمارستان پنج آذر گرگان

دستور وزیر بهداشت برای طرح توسعه بیمارستان پنج آذر گرگان