مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 07:302023-09-30اجتماعي

خانواده ها از سرویس مدرسه مطمئن برای دانش آموزان استفاده کنند


رییس اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به خانواده ها توصیه کرد: از سرویس مدرسه مطمئن برای دانش آموزان استفاده کنند.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به خانواده ها توصیه کرد: از سرویس مدرسه مطمئن برای دانش آموزان استفاده کنند.

صمد ملکی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه آموزش و پرورش برای سرویس مدرسه دانش آموزان با شرکت های حمل و نقل معتبر قرارداد منعقد می کند، تصریح کرد: رانندگانی که از سوی آموزش و پرورش به عنوان سرویس مدرسه انتخاب می شوند، مطمئن هستند.

ملکی افزود: رانندگانی که زیر نظر آموزش و پرورش به عنوان سرویس مدرسه دانش آموزان فعالیت می کنند، باید واجد شرایط خاصی باشند که یکی از شروط آن، متاهل بودن است.

رییس اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با توصیه به خانواده ها برای استفاده از سرویس های مدرسه زیر نظر آموزش و پرورش برای دانش آموزان، افزود: از خانواده ها انتظار می رود برای ایاب و ذهاب دانش آموزان در راه مدرسه از سرویس های شخصی که شناختی نسبت به آنها ندارند، استفاده نکنند، چون در صورت رعایت نکردن چنین مواردی، امنیت دانش آموز بر عهده والدین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده ها از سرویس مدرسه مطمئن برای دانش آموزان استفاده کنند

خانواده ها از سرویس مدرسه مطمئن برای دانش آموزان استفاده کنند