مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 16:302023-09-27اقتصادي

حمایت 100 درصدی صندوق بیمه کشاورزی از پسته به عنوان کالای اساسی


قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی کشور با بیان اینکه از پسته به عنوان کالای اساسی حمایت صد درصدی داریم، گفت: پسته برای ما مانند گندم کالای اساسی و استراتژیک محسوب می شود و آن را تحت حمایت ویژه قرار داده ایم و در همین راستا کمیته کشوری فعالان حوزه پسته را در قم تشکیل می دهیم.

- ایسنا/قم قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی کشور با بیان اینکه از پسته به عنوان کالای اساسی حمایت صد درصدی داریم، گفت: پسته برای ما مانند گندم کالای اساسی و استراتژیک محسوب می شود و آن را تحت حمایت ویژه قرار داده ایم و در همین راستا کمیته کشوری فعالان حوزه پسته را در قم تشکیل می دهیم.

علیرضا آل امین، قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی کشور در جشنواره برداشت پسته استان قم که امروز، 5 مهرماه با حضور مسئولان استانی، اصحاب رسانه و بهره برداران عرصه کشاورزی برگزار شد، عنوان کرد: کشاورزی قم در حال حرکت است و در آینده نزدیک آثار و برکات مدیریت بخش کشاورزی را می بینیم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته در کل کشور حدود هزار میلیارد تومان غرامت پرداخت کردیم، تصریح کرد: سال گذشته هفت هزار هکتار از زمین های کشاورزی استان قم شامل 25 درصد تحت پوشش بیمه کشاورزی قرار گرفت.

قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی کشور، اظهار کرد: بیمه کشاورزی، بیمه دولتی است و دولت سیزدهم همت ویژه ای در راستای حمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت 100 درصدی صندوق بیمه کشاورزی از پسته به عنوان کالای اساسی

حمایت 100 درصدی صندوق بیمه کشاورزی از پسته به عنوان کالای اساسی