مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 20:202023-09-25بين الملل

روسیه شاید یک متحد در اروپا برای خود دست و پا کند


وقتی رابرت فیتسو، نخست وزیر اسلواکی که بیش از دیگران در این سمت بود در سال 2018 و در پی بزرگترین اعتراضات سراسری از دوران کمونیست مجبور شد کناره گیری کند، - "وقتی رابرت فیتسو، نخست وزیر اسلواکی که بیش از دیگران در این سمت بود در سال 2018 و در پی بزرگترین اعتراضات سراسری از دوران کمونیست مجبور شد کناره گیری کند، به این وضعیت خندید و قول داد که بر می گردد، تعداد کمی در آن موقع این حرفش را جدی گرفتند.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشریه بلومبرگ در گزارشی می نویسد: فیتسو شکست نزدیکترین متحد خود را در تشکیل یک حزب جدید دید.

دادستان ها به دنبال این هستند که او و همکارانش را به اتهام فساد در پشت میله های زندان قرار دهند و حزبش Smer در نظرسنجی ها به پایین ترین حد خود سقوط کرده است.

با این حال، واکنش به جنگ در اوکراین و همچنین درگیری اخیر لهستان با کی یف، مسیر بازگشت به قدرت را برای فیتسو هموار کرده که این امر به منزله آزمونی برای توانایی اتحادیه اروپا در متحد ماندن در برابر جنگ افروزی روسیه است.

مردم اسلواکی 30 سپتامبر (چهارشنبه) سال جاری میلادی پای صندوق های رای می روند و فیتسو از نگرانی های مربوط به درگیری های پیش آمده استفاده کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه شاید یک متحد در اروپا برای خود دست و پا کند

روسیه شاید یک متحد در اروپا برای خود دست و پا کند