مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 14:152023-10-14اجتماعي

استفاده پلیس از ظرفیت های هنری و رسانه ای جامعه فرهیخته نابینا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار منتظرالمهدی به مناسب روز ایمنی عصای سفید گفت: بالا رفتن مهارت های اجتماعی و توانمندسازی افراد دارای معلولیت که به طور ملموس بر کیفیت، - سخنگوی فراجا گفت: کم بینایان و نابینایان با چالش بزرگی روبرو هستند، اما استعدادهای شگرفی دارند که پلیس می تواند از آن استفاده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار منتظرالمهدی به مناسب روز ایمنی عصای سفید گفت: بالا رفتن مهارت های اجتماعی و توانمندسازی افراد دارای معلولیت که به طور ملموس بر کیفیت، پویایی و شکوفایی زندگی فردی و اجتماعی تأثیر می گذارد؛ نباید فراموش شود.

بی شک افراد کم بینا و نابینا به دنبال خارج شدن از حالت وابستگی و برجسته تر شدن مشارکت اجتماعی شأن هستند؛ ما نیز بر خودمان فرض می دانیم که تا سر حد ممکن مسائل مرتبط با حوزه انتظامیِ این عزیزان را مرتفع و تسهیل کنیم.

وی افزود: کم بینایان و نابینایان، عضوی از جامعه شهری و مدرن امروزی هستند؛ حقوق اجتماعی واضح و مشخصی دارند؛ نیاز به ترحم نداشته و به دنبال رعایت شدن حقوق حقه خودشان از سوی سایرین هستند.

حوزه توان یابان و توجه ویژه به آن ها در فراجا، بخش قابل توسعه و ارتقایی است که انشاالله در اهداف بلند مدت فراجا قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده پلیس از ظرفیت های هنری و رسانه ای جامعه فرهیخته نابینا

استفاده پلیس از ظرفیت های هنری و رسانه ای جامعه فرهیخته نابینا