مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 12:402023-10-15سياسي

نهمین جشنواره صنعت چاپ در ایلام برگزار خواهد شد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: نهمین دوره جشنواره صنعت چاپ استان ایلام روز چهارشنبه هفته جاری برابر 26 مهرماه برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، به نقل از روابط عمومی، علی هوشمند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در نشست با فعالان حوزه چاپ استان گفت: نهمین دوره جشنواره صنعت چاپ استان ایلام روز چهارشنبه هفته جاری برابر26 مهر برگزار خواهد شد.

  وی افزود: صنعت چاپ یکی از ارکان اساسی تمدن نوین بشری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ادامه داد: دست اندرکاران حوزه چاپ از منزلت خاصی برخوردارند زیرا زندگی اجتماعی بشر در ابعاد مختلف با این صنعت در ارتباط است و تاریخ بشریت مرهون و مدیون این قشر زحمتکش است.

هوشمند خاطرنشان کرد: این دوره از جشنواره صنعت چاپ در استان ایلام با رویکرد چالش ها و راهبردهای صنعت چاپ استان برنامه ریزی شده و محور آن، تجلیل از پیشکسوتان و معرفی صادرکنندگان و نوآوران صنعت چاپ استان ایلام است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در این آیین پیشکسوتان، کارگران فنی نمونه، مدیران نمونه، کارآفرینان برتر، طراحان نمونه حوزه صنعت چاپ ایلام مورد تجلیل قرار می گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، 70 واحد چاپ و صنایع وابسته اعم از چاپخانه، چاپ سیلک، چاپ دیجیتال و چاپ افست در استان با ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهمین جشنواره صنعت چاپ در ایلام برگزار خواهد شد

نهمین جشنواره صنعت چاپ در ایلام برگزار خواهد شد